Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwojowe i edukacyjne uwarunkowania współpracy jako umiejętności składającej się na kompetencje społeczne niepełnosprawnych uczniów

Tytuł:
Rozwojowe i edukacyjne uwarunkowania współpracy jako umiejętności składającej się na kompetencje społeczne niepełnosprawnych uczniów
Autorzy:
Bąbka, Jarosław.
Współwytwórcy:
Baran, Jolanta. Redakcja
Cierpiałowska, Tamara. Redakcja
Kornaś, Dorota. Redakcja
Tematy:
Współdziałanie nauczanie
Kształcenie integracyjne Polska 21 w.
Kompetencje kluczowe
Młodzież z niepełnosprawnością
Socjologia
Metody badawcze
Uczniowie gimnazjów
Nauczanie
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.2 Kraków : "Impuls" : Uniwersytet Pedagogiczny, 2013 S. 101-118
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies