Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji

Tytuł:
Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji
Autorzy:
Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika).
Tematy:
Nauczyciele nauczania początkowego doskonalenie zawodowe
Krytycyzm
Nauczyciele nauczania początkowego przydatność zawodowa
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych T. 66 (2013), s.105-115
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies