Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hermeneutyka, fenomenologia i dialektyka jako filozoficzna baza dla jakościowych badań pedagogicznych

Tytuł:
Hermeneutyka, fenomenologia i dialektyka jako filozoficzna baza dla jakościowych badań pedagogicznych
Autorzy:
Broża-Grabowska, Paulina.
Tematy:
Metodologia
Pedagogika
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
Wychowanie na co Dzień 2013, nr 9, s. 12-17, bibliogr. 1230-7785
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies