Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy zgadywanie ma znaczenie? : różnice w oszacowaniach umiejętności z modeli IRT 2PL i 3PL w sytuacji występowania zgadywania

Tytuł:
Czy zgadywanie ma znaczenie? : różnice w oszacowaniach umiejętności z modeli IRT 2PL i 3PL w sytuacji występowania zgadywania
Autorzy:
Golonka, Grzegorz.
Żółtak, Tomasz.
Współwytwórcy:
Szmigel, Maria Krystyna. Redakcja
Niemierko, Bolesław (1935- ). Redakcja
Tematy:
Nauczanie efektywność badanie
Data publikacji:
2014
Język:
polski
Powiązania:
W: Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania : XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Gdańsk, 18-20 września 2014 r Kraków : Grupa Tomami, 2014 S. 151-160
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies