Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym

Tytuł:
Emocjonalno-społeczny kontekst procesu uczenia się języka jako narzędzia poznania i komunikacji przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Autorzy:
Kochanowska, Ewa (pedagogika).
Współwytwórcy:
Ogrodzka-Mazur, Ewa. Redakcja
Szuścik, Urszula. Redakcja
Gajdzica, Anna. Redakcja
Tematy:
Dzieci
Język
Dziecko w wieku przedszkolnym
Nauczanie
Wychowanie przedszkolne
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
W: Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji Cieszyn - Kraków : "Impuls", 2014 S. 89-102
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies