Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne i emocjonalne aspekty uczenia się - zaniedbane obszary polskiej szkoły

Tytuł:
Społeczne i emocjonalne aspekty uczenia się - zaniedbane obszary polskiej szkoły
Autorzy:
Wollman-Mazurkiewicz, Lidia.
Współwytwórcy:
Nowakowska-Siuta, Renata (1970- ). Redakcja
Tematy:
Uczenie się
Data publikacji:
2014
Język:
polski
Powiązania:
W: Edukacja alternatywna na rzecz demokratyzacji procesu kształcenia Kraków: "Impuls", 2014 S. 303-325
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies