Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego

Tytuł:
Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego
Autorzy:
Szymczak, Joanna (pedagogika).
Tematy:
Nauczyciele nauczania początkowego szkolenie
Nauczyciele nauczania początkowego praca
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
Problemy Wczesnej Edukacji 2015, nr 1, s. 140-153 1734-1582
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies