Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Case Study. Jak rozmawiać z rodzicami ucznia z problemami ortograficznymi?

Tytuł:
Case Study. Jak rozmawiać z rodzicami ucznia z problemami ortograficznymi?
Autorzy:
Popiela, Bożena.
Tematy:
Poradniki dla nauczycieli
Mentoring
Szkolnictwo
Nauczyciele a rodzice
Rodzina
Rodzice
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
Polonistyka 2015, nr 5, s. 50-53 0551-3707
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies