Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Chwal, zamiast ranić : dysleksja a kłopotliwe zachowania uczennic i uczniów

Tytuł:
Chwal, zamiast ranić : dysleksja a kłopotliwe zachowania uczennic i uczniów
Autorzy:
Goetz, Magdalena.
Tematy:
Dysleksja i dysgrafia
Uczniowie
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
Głos Nauczycielski 2015, nr 42, s. 13 0017-1263
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies