Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczna użyteczność oceny poziomu rozwoju funkcji wykonawczych u dzieci przedszkolnych w kontekście przewidywania powodzenia szkolnego

Tytuł:
Psychologiczna użyteczność oceny poziomu rozwoju funkcji wykonawczych u dzieci przedszkolnych w kontekście przewidywania powodzenia szkolnego
Autorzy:
Filipiak, Sara.
Współwytwórcy:
Kusiak, Krystyna. Redakcja
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Redakcja
Tematy:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
W: Oblicza gotowości szkolnej Gdańsk : "Harmonia", 2015 S. 193-209
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies