Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkolny kontekst psychologii pozytywnej : studium empiryczne

Tytuł:
Szkolny kontekst psychologii pozytywnej : studium empiryczne
Autorzy:
Juńczyk, Tomasz.
Czerniga-Puk, Paulina.
Tematy:
Nauczyciele psychologia
Psychologia nauczania
Psychologia pozytywna
Uczniowie
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
Studia Edukacyjne Nr 37 (2015), s. 237-256 1233-6688
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies