Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Krytyczna refleksja o stanie współczesnej edukacji wczesnoszkolnej : ujęcie porównawcze

Tytuł:
Krytyczna refleksja o stanie współczesnej edukacji wczesnoszkolnej : ujęcie porównawcze
Autorzy:
Wiśniewska-Kin, Monika.
Tematy:
Nauczanie początkowe Europa
Nauczanie początkowe Polska
Nauczanie początkowe krytyka
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Powiązania:
Studia Edukacyjne Nr 38 (2016), s. 125-140 1233-6688
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies