Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczycielskie atrybucje zdolności do matematyki uczniów i uczennic

Tytuł:
Nauczycielskie atrybucje zdolności do matematyki uczniów i uczennic
Autorzy:
Turska, Dorota.
Oszwa, Urszula.
Tematy:
Nauczyciele matematyki badanie
Rola społeczna
Płeć
Psychologia
Stereotyp
Matematyka (przedmiot szkolny)
Efektywność nauczania
Dziecko zdolne
Nauczanie
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Powiązania:
Kwartalnik Pedagogiczny 2017, nr 2, s. 25-40 0023-5938
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies