Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca psychologa i logopedy w diagnostyce zaburzeń poznawczych i komunikacyjnych dzieci z FASD : "czy słyszysz to, co ja widzę?" - implikacje teoretyczne, doświadczenia własne

Tytuł:
Współpraca psychologa i logopedy w diagnostyce zaburzeń poznawczych i komunikacyjnych dzieci z FASD : "czy słyszysz to, co ja widzę?" - implikacje teoretyczne, doświadczenia własne
Autorzy:
Palicka, Iwona.
Tarkowski, Zbigniew (1953- ).
Współwytwórcy:
Jeżewska-Krasnodębska, Ewa. Redakcja
Skałbania, Barbara. Redakcja
Tematy:
Dziecko z FAS
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Powiązania:
Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty : konteksty teoretyczne i praktyka Kraków : "Impuls", 2017. S. 83-101
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies