Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Przez uchylone drzwi...", czyli zjawisko liminalności w kontekście przekraczania drugiego progu edukacyjnego przez ucznia z chorobą przewlekłą uczęszczającego do klasy integracyjnej

Tytuł:
"Przez uchylone drzwi...", czyli zjawisko liminalności w kontekście przekraczania drugiego progu edukacyjnego przez ucznia z chorobą przewlekłą uczęszczającego do klasy integracyjnej
Autorzy:
Godawa, Joanna.
Tematy:
Psychologia dziecka
Socjologia i społeczeństwo
Dzieci
Psychoterapia
Socjologia
Dziecko przewlekle chore
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Powiązania:
W: Osoba z niepełnosprawnością na ścieżkach życia : kultura, społeczeństwo terapia Kraków : "Impuls", 2017 S. 101-115
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies