Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

State of the Content and Language Integrated Learning (CLIL) implementation in vocational schools across Europe

Tytuł:
State of the Content and Language Integrated Learning (CLIL) implementation in vocational schools across Europe
Współwytwórcy:
Gozdawa-Gołębiowski, Romuald. Autor
Opacki, Marcin (1987- ). Autor
Skoczylas, Katarzyna. Autor
Nawrot-Lis, Beata. Autor
Tematy:
Dwujęzyczność
Językoznawstwo
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Szkolnictwo zawodowe
Szkoły zawodowe
Nauczanie języków obcych
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
Artykuł z czasopisma naukowego
Data publikacji:
2019
Język:
angielski
streszczenie w języku polskim, angielskim.
polski
Powiązania:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych 2019, nr 3, s. 169-189 1507-6563
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 187-189.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies