Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania. Jak szkoła może wspierać rozwój dziecka w zakresie nabywania kompetencji polonistycznych

Tytuł:
Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania. Jak szkoła może wspierać rozwój dziecka w zakresie nabywania kompetencji polonistycznych
Autorzy:
Skarbek, Karolina (psychologia).
Tematy:
Dziecko z dysleksją
Przywództwo edukacyjne
Dyrektorzy szkół
Artykuł z pracy zbiorowej
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dysleksja i dysgrafia
Nauka pisania
Uczniowie
Niepowodzenia szkolne
Nauka czytania
Zarządzanie oświatą
Data publikacji:
2020
Wydawca:
2020
Język:
polski
Powiązania:
W: Szkoła w sytuacji trudnej : zdążyć z pomocą Warszawa : Difin, 2020 S. 67-84
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronie 84.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies