Tytuł pozycji:
Aganist strong reductivism in neuroscience education : a three-pronged argument = Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym : potrójny argument
- Tytuł:
-
Aganist strong reductivism in neuroscience education : a three-pronged argument = Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym : potrójny argument
- Autorzy:
-
Johnston, James Scott
- Tematy:
-
Neurobiologia - a kształcenie
Kształcenie - a neurobiologia
- Data publikacji:
-
2015
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Powiązania:
-
Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. 2299-4890. Vol. 18 (2015), s. 177-202
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. pol.
Bibliogr., netogr. s. 199-201.