Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aganist strong reductivism in neuroscience education : a three-pronged argument = Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym : potrójny argument

Tytuł:
Aganist strong reductivism in neuroscience education : a three-pronged argument = Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym : potrójny argument
Autorzy:
Johnston, James Scott
Tematy:
Neurobiologia - a kształcenie
Kształcenie - a neurobiologia
Data publikacji:
2015
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Powiązania:
Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. 2299-4890. Vol. 18 (2015), s. 177-202
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. pol.

Bibliogr., netogr. s. 199-201.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies