Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
Dziecko z autyzmem wyzwaniem dla współczesnej szkoły / red. nauk. Krystyna Barłóg - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2017. TYTUŁ: Dziecko z autyzmem wyzwaniem dla współczesnej szkoły / red. nauk. Krystyna Barłóg ADRES WYDAW.: Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2017. OPIS FIZ.: 183, [2] s. : il. ; 24 cm. ZAWIERA: Bibliogr. s. 181-182. UWAGI: Streszcz. ang., pol. NUMER ZNORM.: 978-83-7996-404-8 HASŁO PRZEDM.: Autyzm Pedagogika specjalna Dogoterapia Rodzina Dziecko autystyczne Nauczanie Wychowanie Edukacja i pedagogika Kształcenie integracyjne Polska WSPÓŁTW.: Barłóg, Krystyna. Redakcja LDR 01700cam#a2200397#i#4500 001 0852801450848 003 RZESZ 001 005 20231031200907.9 008 170612s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d 020 %a 9788379964048 040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN %d KROSNO 005 %d KROSNO 005 080# %a 37.013.82(438):37.043(438):616.896:616-053.2:37.018 091 %a Książka 24500%a Dziecko z autyzmem wyzwaniem dla współczesnej szkoły / %c red. nauk. Krystyna Barłóg 260# %a Rzeszów : %b Uniwersytet Rzeszowski, %c 2017. 300 %a 183, [2] s. : %b il. ; %c 24 cm. 380 %a Książki 504 %a Bibliogr. s. 181-182. 546 %a Streszcz. ang., pol. 650 9%a Autyzm 650 9%a Pedagogika specjalna 650 9%a Dogoterapia 650 9%a Rodzina 650 9%a Dziecko autystyczne 650 9%a Nauczanie 650 9%a Wychowanie 650 9%a Edukacja i pedagogika 650 9%a Kształcenie integracyjne 651 9%a Polska 658 %a Edukacja i pedagogika 7001#%a Barłóg, Krystyna. %e Redakcja 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852801450848 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a 978-83-7996-404-8 980 %a 37.013.82(438):37.043(438):616.896:616-053.2:37.018 990 %a #NN - literatura naukowa |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||
|