Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych

Tytuł:
Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych
Autorzy:
Oleksy-Zborowska, Magdalena.
Tematy:
Wychowanie przedszkolne
Diagnoza pedagogiczna
Metody badawcze
Dziecko w wieku przedszkolnym
Inteligencja (psychologia)
Inteligencje wielorakie
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Powiązania:
Bliżej Przedszkola 2015, nr 2, s. 64-68 1642-8668
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies